我是笨蛋

最近在考试,
最近的网线很摇摆,很烦!
今天考完这张考卷,更烦!

我应该是笨蛋,
不然怎么会不知道我这张考卷到底考几久?而导致我来不及完成!
验证
我是笨蛋!

我或许是个笨蛋,
因为我相信题目上面写的这个:“ESSAY QUESTION:ANSWER TWO OUT OF THREE. YOU WILL BE GIVEN 40 MINUTES FOR EACH QUESTION.”
所以,我要答两题,它会给我八十分钟。但是,应该笨蛋才会这样相信写一个答案会需要这么长的时间。
口供证实,
我是笨蛋!

我猜我是笨蛋,
请问,LIPOPOLYSAACHYRIDE和LIPOPOLYSACCHARIDE的读音一样吗?很明显,不一样!所以,应该只有笨蛋才会把不同音的两个字的spelling也写错。
证据摆明,
我是笨蛋!

我觉得我是个笨蛋!
因为我在为无法改变的事实伤心了一下。那些写在上面一大堆错得可笑落牙的答案,永远都不会改变。应该白痴才会认为那不是事实。幸好我还理智一点,不然我又是一个白痴!

我认为我是笨蛋。
MCQ竟然留空一题。-_-'''
我是笨蛋!

笨蛋最近很喜欢哼一首歌,
“明知道伤心不能改变什么~”
所以,为什么明知道了还要伤心呢?
我肯定是笨蛋!!!


那么,知道了自己是笨蛋了又怎样?
我想想……
“我不想当笨蛋,我在墙上写满渴望~”

但是最后,笨蛋还是笑了。
因为笨蛋真的还不是白痴,清楚知道
“明知道伤心不能改变什么~”

感谢红豆最近提及了这样的一首,算是旧歌吧!
温岚的《祝我生日快乐》
我猜想,这首歌必定和红豆一样,陪我渡过不久后就要来临的生日。

Comments

LC said…
亲爱的笨蛋。。
勉强借你用一下。。
“明知道伤心不能改变什么。。。”
虽然, 虽然它是属于我和我朋友她们K歌, 可是突然觉得你也很适合用了~
麦片鱼 said…
你这样讲好像更加令我伤心了。
但是,伤心了又能怎样?
或许,我也要潜逃了。哇哈哈
小巴黎 said…
你们的部落都很灰。。
我相信不久后我的部落也会变得黑暗。
在我拿成绩之后,我可能会歇斯底里。
报告,笨蛋不是你的专业名词。
所以不要太悲观,这世界上其实还有很多笨蛋。你可以选择当一个乐观的笨蛋。哈哈
Anonymous said…
ah mai, i duno why i laughed all the way when i reading this post..
ahahaha...
do not be bother about the exam!!
everyone will make mistakes, just that you must learn from the mistakes!!
i dont think i can score well in this mid term exam tho..
add oil!!=p
said…
A-mai why keep saying yourself an idiot??oh No....!!!!Let the things to be past, since it will never return.But u have to keep strking and add more oil in your next text,sure this mistake will help u a lot in future.Gain as much as mistakes and make it as the experience,u will learn more from that..Gambateh!!and Everything will be fine & All the BEST to A-mai!!
麦片鱼 said…
to all who leave me a cooment regarding this post:

thx a lot for those "add oil" word. ok.. i will add oil den!!!
but actually i was writing this post yesterday in a "not sad" mood. well, "not sad" is well defined by its own, im not sad but remember, not sad doesnt equal to happy!! i admit im bad in vocabulary.. so, i will jz use the word.. "not sad" to describe my mood that time. ok, come bek!

so, those ben dan words that i used in the post are meant to express my very own feeling that time. i get so dissapointed (not to say sad), when i realise that the exam time was goin to end and yet i havent finish wrting my answer. i feel like...DAMN, the time is killing me!!!

ok, i dun wan to recall that scary moment again. so, i will jz stop here, not to talk about wat had happened.

when im walking to room yesterday, my brain jz telling me the title for this post should be "wo shi ben dan". and i did so.

blogging realy help me release a lot. and thus, I LOVE BLOGGING!!!
i will continue to write and express my very own feelings...
thx..

=)
Anonymous said…
Lolx...cheer up!!!
i dunno wat to say and also dunno how to console you...in fact i dun think i need to do so... i know u will eventually be fine...life stil goes on!!!
麦片鱼 said…
yea... to -me lo-,
milo, nx time u use dis ID lar.. i prefer MILO better.. wahaha...
ok, mayb u know me well,
yea, i will get myself fine and great and excellent and in a pretty fine condition.at least, i will try, and i can try.
anyway,
thx you.

*still dunno who are you but nevermind lar if u dun wan to tell. =)

Popular Posts