我“恋爱”了!

糟糕!!
在这种紧急时刻
我竟然恋爱了!

我每天都想着他
每天的每时每刻我都想看看他

我恋爱了
恋上我的部落!

最近都在准备考试,
都没有时间,或者说,都不可以上网来看我的爱人
很辛苦,
原来,不能见到爱人是这样的。。。

麦片鱼的一公升海洋,我爱你!

我爱疯了!


附加:



in the beginning....


after some while...

haiz... veli boring lie...

oo... no... i think u can guess wat happened next...

haiz...

hehe... its actually jz for fun nia... veli boring mah, if just study like dat....

i guess, dis is y i fall in love with my blog..

i can do watever i like with it...i mean, i can post watever i lik... especially, PICTURE!!

HAHA...

Comments

Popular Posts