重温

扇子半遮脸,让我来掀开序幕…
欢迎我们今天的主角-扇子!
虽然只是一把不起眼的扇子,而且还是破扇子一把,
但是这把扇子确是不平凡的扇子,它括带了多少年少同学的回忆,可封-历史古迹
扇子背后的故事,一目了然,请看…
这就是陪着我走过2004年炎热天气的一把扇,还有那些所谓的…名言
「爱要勇敢说出来!不然发生事情就来不及了!」
还有这个…
提笔的这位大师也未免太八卦本人的绯闻。
提笔的乃是倪美瑞大师。
提及本历史古物-扇子。我们理所当然要介绍关于这历史古物的大师。
倪美瑞大师!!

摄于:2006年11月12日(FAREWELL PARTY前一天);晚上从邦格回来,LUMUT

其实,与其说是介绍这位大师,倒不如说是我要炫耀我跟这位大师的交情。

摄于:2007年8月18日;玉萍和律尹生日会,玉萍家
×散拍
摄于:2006年11月3日;毕业典礼


摄于:2006年12月8日;毕业旅行;酒店
摄于:2008年4月22日;MATRIK毕业后的首个聚会;BLACK FOREST

摄于:2008年4月22日;来撞我吧;马路

摄于:2008年6月28日;升大前的难分难舍;LUMUT
摄于:2008年10月2日;即兴之旅;PANTAI REMIS


摄于:2008年10月4日;SECRET RECIPE


摄于:2008年10月4日;THE STORE


摄于:2008年10月16日;分离;KLIA
分离后,我们根本就没有再见面,当然不是因为不想念,
谁会不挂念那些有她的日子?
目前能做的唯独睹物思人了…
这些都是大师留下给我的(照片例外)
分量遇上真诚的厚待时,一切都无紧要了!
那样的一封信确是我最珍惜也最喜欢的,那里真真切切的记载着关于我们
我当然知道现代通讯发达,日新月异,以不如从前
但是,我却想要保持这样的距离…

师傅,请收徒儿一掰(BYE),徒儿学成身退!决定下山宣道快乐。
快乐一工,我师傅有秘方。

Comments

Anonymous said…
loolz...c...obviously u miss me lots lots lots...haha
hm....seriously, if u didnt show me those things, i seriously cant remember those thing dat i give u..
esp the fan...do it actualy exist??!! i got no idea... haha.. n i m so surprise dat i actualy wrote u such a long letter... honestly, i cant rmb any single word from the letter...i dun rmb wat i have written!!! I really have a very bad memory i think... sigh...
anyway..thankz for the post...
cheers!!! love you..
麦片鱼 said…
huhu.. its normal u cant remember the content of that loong letter... compacted with ur love to fill in the white paper... i can feel ur love lay on me even when i touch the "love letter"...
oh dear~
dat fan, yes, it really exist..
u 4got liao? u dis no heart 1, u seriously hurt my feelings...
form 3 time, weather hot hot. i bring it to scul den u start write words on dat....

har? u din rmb liao?
really no heart .... hurts my feelings again....

erm. but nvm.. my love on u will always der... deep inside my heart...
remember, my blood has ur name; hehe
小巴黎 said…
我真的很想知道那把尺是怎么回事?不只猫他忘记了。
连我也是。好像有看过,又好像没看过。
哈哈哈。那里头的字,只能说当时她真的很无聊。^.^
麦片鱼 said…
pariskid...
-_-'''
那把不是尺,
是扇子!
写字的那边也是扇子!
没有什么一回事,就只是一把被涂鸦过的破扇子。
夜公主 said…
[难分难舍]那张照,我很喜欢。
很搞笑+意思满满叻~哈哈XD

deep deep love ho.. oh i see.. ~.~ haha
Anonymous said…
hm...i juz realise that u forgot to include sth which i gave u in the pic(the one where u show off all the things from me)... My MILO shirt!!!hey...that is so meaningful to me leh...but u exclude it!!! thats depressing!!! Heartless...heartlesss...

Popular Posts