记自选

今天圣诞节
那里都不想去
想静静的听歌

Last Christmas ~ Boa
Last Christmas I gave you my heart
But the very next day you gave it away.
This year to save me from tears
I'll give it to someone special.
Last Christmas I gave you my heart
But the very next day you gave it away.
This year to save me from tears
I'll give it to someone special~

听说爱情回来过 ~ 蔡依林
有一种想见不敢见的伤痛
有一种爱还埋藏在我心中
我只能把你放在我的心中
这一种想见不敢见的伤痛
让我对你的思念越来越浓
我却只能把你把你放在我心中~

我不想忘记你 ~ 郭静
我努力想起你笑着哭泣
让自己深爱你再学会放弃
我不想忘记你
就算可以
我宁可记得所有伤心
我努力想起你苦也没关系
用祝福和感激勇敢失去你
爱你这个决定
虽然艰辛
我不说对不起~

还有郭静这首整首歌词都很美的《你的香气》~ 超喜欢这首歌的意境。

玫瑰凋谢的一瞬间
留下的香气让我不解追溯
从前打开记忆的图片
花开的季节背叛曾经上演
直到这刻才发现
我己经真的真的走远
这属于你的香气
我已经不再挂念
曾经爱过可惜已经找不到线索
某年某月就算再让
我与你擦身而过
我已不是我
你触碰不了我的心中
那最深的角落
曾经的痛我已经
让它孤单坠落
时间慢慢流过
让我们选择好好的过
执着着什么
你的香气已弥漫风中
而我有云淡风清的天空

其实,我现在也是在自爽,应该没有多少人会认真去读那些歌词。除非谁谁在听着该曲!
放上来也是我自己爽罢了。
昨天提到喜欢KELLY CLARKSON ~ MY GROWN UP CHRISTMAS LIST
今天去找了歌词,原来是那么大爱的歌~

Do you remember me
I sat upon your knee
I wrote to you
With childhood fantasies

Well, I'm all grown up now
And still need help somehow
I'm not a child
But my heart still can dream

So here's my lifelong wish
My grown up christmas list
Not for myself
But for a world in need

No more lives torn apart
That wars would never start
And time would heal all hearts
And everyone would have a friend
And right would always win
And love would never end
This is my grown up christmas list

As children we believed
The grandest sight to see
Was something lovely
Wrapped beneath our tree

Well heaven surely knows
That packages and bows
Can never heal
A hurting human soul

No more lives torn apart
That wars would never start
And time would heal all hearts
And everyone would have a friend
And right would always win
And love would never end
This is my grown up christmas list

What is this illusion called the innocence of youth
Maybe only in our blind belief can we ever find the truth(there'd be)

No more lives torn apart
That wars would never start
And time would heal all hearts
And everyone would have a friend
And right would always win
And love would never end, oh
This is my grown up christmas list

This is my grown up christmas list

添加于26日:
昨晚还是忍受不了,于是约了人去SECRET RECIPES,吃了蛋糕,在那里像傻婆那样笑得把那里的服务员吓死了。哈哈哈哈!!!

Comments

kaixian said…
hmm...看来你的假期也过得不错嘛。。。其实有时我还真的蛮享受一个人的时光。。但是,圣诞夜是温馨的咧。。你有应邀去你朋友的教堂庆祝party 吧?hope u had fun!
麦片鱼 said…
没有啊,他只是说他们早上去教堂这样罢了哦.然后下午晚上都得空啊.其实,我之前都没有庆祝圣诞的.也是这几年才比较留意.去年就有圣诞派对啦.但是今年没有做了.
Anonymous said…
hahaha.....we indeed like sapo...and somehow u all knw hw attractive i am ...lol...
麦片鱼 said…
wahaha... v r sapo... i admit... haha...but v sapo till veli happy arr... so, mz keep ur sapo attitude... ur sapo charateristic make u attrative... so, keep ur sapo... wahaha...

Popular Posts